lørdag 2. mars 2013

Nye forfattere

Jeg har invitert 8 Moot-deltakere til å være forfattere på denne bloggen.
De er dessverre litt trege på å svare, så jeg tenkte å gi de et lite spark bak og se om det har effekt.

Grunnen til at de er invitert var at de kunne tenke seg å skrive om opplevelsen av Moot og slik bidra til å gjøre dette til en leir som norske speidere fortsatt vil delta på i årene framover. Dessuten er jeg en smule travel, en smule lat og er i tillegg 1 1/2 måned for gammel til å være deltaker så mine opplevelser er jo ikke så representative.

Jeg tenker også at jo flere kokker, jo mere søl = mer moro!

De heldige 8

De heldige 8 kan også bli flere dersom andre på Moot-tur ønsker å bidra. Det er bare å ta kontakt. Først vil jeg at de som har fått en invitasjon, sier ja takk og presenterer seg selv her på bloggen. Jeg kunne jo presentert dere for verden uten å spørre, men siden det å skape seg en blog-versjon av seg selv er ganske personlig lar jeg de få en sjanse selv først. Slik at de kan velge navnet sitt selv,  hvor mye av seg selv de vil være i Moot-sammenheng og hva som skal ligge tilgjengelig på internett.

Tar dere utfordringen?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar