mandag 5. august 2013

Snart på tur

Vi har alt sent avgårde gruppa som skulle på rundtur, og mens de deler statusoppdateringer fra New York pakker vi som skal rett til Ottawa i disse dager sekk.

Jeg, Mari - kontigentledelse del 3 av 3 og ekstrabaggasje ansvarlig, har i hui og hast fått flyttet fra Hammerfest i forkant av leir. Kombinasjonen av flyttepakking, Canada-pakking og bryllupshelg fører jo til sin del av forvirring om hvor hva er, men jeg var ganske sikker på at speiderskjorta var trygt nede på bardomsrommet på Jessheim.

Derfor er panikken stigende da jeg etter bryllupshelg ikke klarer å lokalisere speiderskjorta! Herremin, her skulle jeg sy på Norgesmerke, sprette av leirmerker og forberede meg til å se ut som poster-girl for skjortereglementet også finner jeg ikke skjorta! Jeg tror jeg må finne et synkehull om den ikke dukker opp...


Update: Jeg har nå i hvertfall en låneskjorte dersom det blir krise!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar